Mamma, jag vill också ha bikini!

Oliver drömmer om en egen bikini efter att kusin Sonja fått så många nya av sin mamma. Igår köpte jag också tre stycken till henne. De var superbilliga på Stadium och kostade 30:- paret.

Det sista han sa innan han somnade var - mamma, imorgon kan vi väl köpa en bikini till mig också? Är det så tokigt att låta Oliver bada i bikini  om han själv tycker att han är fin?



Lägg noga märke till hans fina modell poser... sötis!

Skrivet av: Ewa

Wow vilken snygging! Vad spelar det för roll om han har bikini eller badshorts? Ga grabben vad han vill ha!

2011-07-31 @ 23:15:41
Skrivet av: Freddis

Verkar som de flesta tycker att det är ok med bikini på en kille. Tror bestämt att han ska få en mot sin fars vilja. :)

2011-08-01 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0