Fucking midsommar!

Måste man vara så jävla glad och lycklig bara för att det är midsommarafton? Alla skriver på facebook om hur glada de är, solen skiner, blommor plockas, nubben är på kylning och alla 150 vänner är snart på plats. Alla försöker bräcka alla med hur lyckliga de är.

Jag hoppas att alla mina älskade vänner är lika glada och lyckliga ikväll när de lägger sig och att deras midsommarfirande blivit så där fantastiskt som de planerat.

Själv så ska jag fira midsommar med mina barn. Vi kommer att åka till Hammarskog och ta en sväng runt midsommarstången i sällskap av min mamma och pappa. (eventuellt även Ewa och Tomas) Dansa till smågrodorna och käka jordgubbar.

Vad som händer i eftermiddag vet jag inte ens. Danny jobbar 7 - 22 efter en övertalning med jävligt bra lön. Vi hade inte råd att tacka nej till det gulderbjudandet. Då hade vi varit dumma i huvudet. Tror inte att barnen lider för att de inte får fira midsommar med sin pappa. Vi kan göra något roligt en annan dag istället.

Med mens, sönderhostade magmuskler och ett svullet ben som bara blir värre önskar jag er alla en underbar midsommar!!!

Näe, jag är inte bitter - HAHAHAHAHAH!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0