Imorgon - stängning

Jo, det är sant. Jag ska jobba stängning imorgon. Den andra sen i somras. Jag har inte ens försökt att byta. Det är Kristihimmelsfärdsdag imorgon och då är ju ungarna lediga. Tänkte det var mysigt att vara hemma med dem på dagen och göra något.

Kan lugnt påstå att imorgon kommer det vara kaos på Maxi. Rätta mig om jag har fel men jag tror inte att vi har den bemanning som vi kommer att behöva...

Ska bli skönt med sovmorgon imorgon och på fredag. Har inget öppningspass på fredag heller utan jobbar mitt egna 10 - 18. Det känns bra för ungarna är hemma då med så då kan jag sova till åtta halv nio. Dessutom är allt fixat och klart med hästandelar, Bombenandelar, omskyltning och annat som ska göras innan jag kommer. Man kan bara glida in och ställa sig och möta alla härliga kunder. Alla pass har sina fördelar.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0