The sun is shining!

En stor Guldstjärna för det. Äntligen är sommaren här på riktigt!!!

Morgonen har varit fullspäckad med skjutsning av barn till dagis/skola och stadsparken. Sen blev det ett besök hos distriktssköterskan för att visa upp mitt konstiga märke ovanför knävecket. Fick en salva som jag skulle prova i två veckor för att förhoppningsvis bli av med skiten.

Sköterskan såg mina svullna ben men trodde absolut inte att de hade något samband med märket. Jag skulle helt enkelt boka en tid hos doktorn. Hon rekomenderade att jag skulle ha mina ben i högläge när jag satt ner men hur ofta gör jag det?

Nu ska jag i alla fall vila en timme innan jag börjar jobba. Kanonpass idag 12 - 15. Jenny och jag gjorde en liten omstrukturering i våra scheman så nu får jag gå hem 19:30 dagen före midsommarafton istället för att stänga samtidigt som hon slipper åka från Morgongåva för att jobba tre timmar idag. Bra för båda!

Som sköterskan sa - Benen i högläge!





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0