40 års festen!

Här kommer bilderna från festen. Eftersom jag hade fullt upp med att springa runt och dona blev det inte så mycket foton tagna med min kamera. Mina berömda lipbilder som alltid finns med finns endast i ett fåtal versioner.

Tankade över mammas kort för där fanns det lite mer än i min kamera. Så för att göra det lätt kommer det först bilder från mammas kamera och sen från min. (om någon undrar varför vi först ser städade ut, sen crazy, åter städade och sen skitfulla - hahahah)



Mamma skrattar så hon gråter då Tomas har hennes glasögon på sig.



Tittar man noga ser man att även Rosi har en guldfisk på skallen...



Bror och syster med munnarna fulla av godis...



Ingen mat mellan tänderna?



Även solen har sina fläckar. (munnen full av godis skulle jag tro)



What?!



Nu är klockan tjugo i tre... Vi börjar om från början!



Hittade Pelle och Danny i bastun med ridhjälmar på skallen...






Om någon undrar över guldfiskarna så var de från början dekorationer i bålen. De fick dock fötter och hittades både här och där under kvällens lopp...

Skrivet av: Ingela

Såg jättenajs ut! Tänk att tungorna ska vara med på alla fester;)

Grattis igen o välkommen till andra sidan <3

2011-03-22 @ 01:02:45
URL: http://sweetsachis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0