Thuns / Borrlövsta

Att komma ut till Thuns när de stänger om en timme är som att försöka trycka i sig en chokladask på två minuter. Jag försökte plöja igenom hela men man hinner inte. Thuns har blivit så stort. Jag kommer snarast åka tillbaka och då utan barn och med massor av timmar som bara väntar på att få spenderas i denna underbara affär. Någon som vill med?

Roligast var när jag visade pappa en sommar jacka från Fred Perry och sa att jag trodde att Victor skulle vara jättefin i den. Det slutade med att han köpte den till sig själv.




      Oliver, Filippa och Pelle utanför Thuns

Borrlövsta var insvept i ett stort snötäcke. Inget tecken på vår där inte. Vi grillade korv och tog en kortare promenad i väntan på att kolen skulle bli grillbar.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0