William

Idag var jag till Lövstalöt och hälsade på min kusin Therese som fått en liten William. I mitt följe hade jag Börje, mamma och Oliver.

William var så söt och han skrattade massor när jag hade honom i famnen.

Tyvärr så brast min bantning idag då Therese hade bakat en av de godaste kakor jag någonsin ätit. En kladdkaka med kokostäcke över - mumsfillibabba!

Det var också premiär visit i hennes och Gustavs nya hus. Kanonfint och vilket läge. Favoriten var köket - öppen planlösning och massor med utrymme. De stora fönstren i vardagsrummet var underbara - vilket ljusinsläpp. Jag behöver väl inte nämna att jag var lite avundsjuk när jag åkte hem? Ett problem som jag alltid har när jag varit hemma hos mina vänner som bor i hus. 

Jag förutsätter att det blir en riktig party kväll ute på den underbart stora terrassen när William är mogen nog att sova hos mormor.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0