Det blir aldrig som man tänkt sig.

Skulle ju sluta klockan två idag och tanken var att jag skulle shoppa lite blommor av Rydells innan jag åkte hem från Maxi. De står ju utanför Maxi i några veckor och säljer utomhusblommor. Måste säga att det är väldigt fina blommor till bra pris.

Men när klockan var tio blev det nya planer. Dagis ringde och jag var tvungen att åka och hämta Oliver. Öronen spökade igen och när jag kom fram till dagis satt han hos Anders och grät.

Vi tog bilen hem, jag gav honom en supp och sen åt vi glass till lunch. Jo, både han och jag åt glass!

Efter en timmes vila mådde han lite bättre och började bli lite rastlös. Precis lika som han varit sen i onsdags - Först jätteont och sen inget ont och full av leklust.

Vi tog cykeln till mamma och var där istället fram tills vi skulle hämta Kevin på fritids.

Jag fick jobba öppning imorgon i stället för stänging på torsdag = Lycka!!!

Vi har Oliver hemma imorgon för säkerhets skull. Danny är med honom till elva, sen kommer pappa och runt tolv kommer svärmor och hämtar honom. Sen åker de ut till svärmor på landet och jag hämtar honom på kvällen. Känns dumt att lämna på dagis när man vet att han har öroninflammation. Nu har det gått en vecka och jag tror nog endå att det hade varit bättre att få penicillin från början än att fjanta så här. Stackars barn!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0