Melodifestivalen & Amarone

Då kvällen utvecklade sig lite annorlunda än vi tänkt oss blev det faktiskt riktigt avslappnade och lugnt här hemma.

Oliver var nattad redan till klockan åtta eftersom jag trodde att Melodifestivalen började då. Jag hade fel på en timme men det var skönt med lite småbarnsfritt.

Vi öppnade Amaronen som jag fick av Börje när jag fyllde 40 år. Vilken skillnade det är på vin och vin. Att dricka lådvin för 169:- är piss jämfört med Amarone. Den 15 procentiga drycken gjorde dock att jag blev på väldigt gott humör. Har dansat både det ena och det andra för Danny. Roligast hade jag när jag gick ut på balkongen med solbrillor, tände en cigg och skickade en bild till Danny. Hahah - han trodde inte sina ögon!

Under röstningen halvsov jag i soffan. Tänk det är lika tråkigt med röstningen varje år. Och man blir lika jävla irriterad. Varför i helvete skulle vi skicka FN soldater till Bosninen när de där fem - sex länderna är så bra vänner idag och bara röstar på varandra?

Eric Saade var bäst och han är så Popular!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0