Tack för det Vård C!

Jag vaknade runt tolv av att Oliver låg och grät. Han grät och grät och klagade över att han hade ont i huvudet och öronen. Jag försökte trösta så mycket jag kunde och fick honom till slut att gå med på att ta en supp.

Vi somnade väl runt halv fem, utmattade.

Nu på morgonen när han vaknade var han pigg igen. Säger att han har lite ont i huvudet och i foten? Han har sjungit och varit glad.

Jag ringde Vård C för att fråga hur man skulle göra och fick ett väldigt possitivt svar. Vi var välkomna till vårdcentralen kvart i två för att titta hur det stod till med öronen. Har det gått hål så gör det ju inte ont längre men man behöver pencillin. Inte ofta man får en tid utan att vara dödssjuk.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0