Utarbetad och trött

Idag hade det varit mysigare att få vara ledig och njuta av det härliga vädret än att stå inne på Maxi och uggla. Det var väldigt lite kunder idag - antagligen för att de just var ute och njöt i solen...

När jag skulle åka hem ringde Danny och sa att jag skulle köpa en potatissallad och ta mig till Camilla och Nicklas. Camilla skulle bjuda på middag men behövde lite extra tillbehör.

När jag kom dit satte jag mig vid bordet och bara pusta ut. Jag var helt slut i kroppen. Mat hade jag redan ätit på Maxi men jag tackade ja till ett halvt glas vin som sen blev ett helt.

Jag känner mig så slut och det värker i mina leder. Nu när vi kom hem började jag må illa också. Funderar på att stoppa fingrarna i halsen. Kommer inte kunna somna om jag mår dåligt.

Imorgon är det måndag igen - min favvo dag - godnatt!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0