Imorgon - Första Advent



Och jag som inte påbörjat någonting. Ikväll blir det till att sätta upp gardiner och leta sig ner i förrådet och plocka upp alla fyra kartonger med julsaker.

Lovade mig redan för flera år sedan att jag skulle sortera och slänga allt julpynt som jag inte använder. Men med tanke på hur många tomtar jag köpt på mig genom åren så är det inte lätt.

Sen Oliver föddes har jag liksom inte ens orkat mig ner i förrådet utan har köpt nytt fräscht varje år. Det har dessutom varit minimalt med jul mot vad det var när Victor var liten.

I år blir det tomtar igen!!!

Vi firar 1:a Advent med att ta en fika med släkten nere på Hotellet för att sedan bege oss till Slottsbacken och kolla in UNT:s årliga fyrverkeri. Kommer bli en bra start på julefirandet.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0