Nya handväskan.

imag0495 (MMS)

Näe, jag är inte som de flesta andra tjejer. Jag har inte femhundra handväskor liggandes i garderoben. Var in på MQ nyss och visade upp min handväska som jag köpte i vår/vintras. Den urgulliga tjejen letade som en tok och hittade kvittot på datorn och jag fick tillbaka de 700:- som jag gett. När jag gick ut igen hade jag alla prylar liggandes i en MQ påse. Samma påse som jag förmodligen lär ha när jag åker till jobbet imorgon...


Skrivet av: Ewa

Men vad hände med väskan? Höll den inte måttet?

2011-09-13 @ 21:27:53
Skrivet av: Freddis

Ena handtaget lossnade. Hade absolut inga förväntningar om att få några pengar tillbaka så det kom som en glad överraskning. :)

2011-09-13 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0