Det tokiga...

...med att ha två barn i så olika åldrar som Victor o Oliver är att sömnen blir väldigt lidande på helgerna. De liksom avlöser varandra. Satt uppe till ett i natt och väntade på att Victor skulle komma hem. Innan jag somnade var klockan halv två och sen vaknade jag kvart i sju av en kille som varit med om en olycka.... Gäsp! Upp o ladda maskinen, duscha av, krypa ner igen... - Mamma, jag vill gå upp! Så nu sitter jag här o väntar på att han ska käka upp så jag kan lägga mig en stund igen. Jag vågar aldrig lägga mig när Oliver äter ifall det skulle fastna i halsen. Sen kommer jag lägga mig för att om exakt fem minuter senare få gå upp igen då ungen är bajsnödig... :)

Skrivet av: Gumman

2012-04-28 @ 17:36:53
Skrivet av: Ewa

Thats life!

2012-04-28 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0