Dildosar

Just nu har vi en liten sovsal på hotellet med plats för två tjejer varav den ena sängen har varit bokad av en tjej i två månader snart. Den andra platsen har använts till tjejer som velat ha boende då och då. Igår flyttade det in en tjej som skulle sova i två nätter.

Jag har haft lite extra koll på detta rum då jag misstänkt att den "ordinarie" tjejen haft sin kille på besök under upprepade tillfällen och då även över nätter. Detta är dock inte ok då vi har rätt att när vi så behöver, checka in en ny tjej till den andra sängplatsen. Inte vidare kul som ny gäst att komma in till sitt rum och mötas av en tjej OCH en kille. I morsen ville den nya tjejen snacka lite när jag passerade så då fick jag möjlighet att spana lite i rummet.

Den nya tjejen står där i trosor och linne och babblar på om att det inte är någon täckning på hennes telefon medans jag fokuserar blicken på väggen och en ny "tavla". På väggen sitter en sugproppsdildo!!!

hahhaha! Jag höll på att garva ihjäl mig. Medans hon babblade vidare om sin telefon så funderade jag på vem av tjejerna som ägde dildon. Och då på golvet såg jag en jättedildo - värsta hästdrulen!!!

Jag har funderat hela dagen på vem som ägde dildosarna av de två och varför de låg framme. Ofta man plockar fram sådana när man kännt  rumskompisen i typ åtta timmar.




Skrivet av: Ewa

Ja du får vara med om mkt! Varför frågade du inte om de var bra eller liknande...bara för att se reaktionen!

2012-04-14 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0