Olycksdrabbad

                               

Den här veckan har jag två gånger varit väldigt nära till att bli invalidiserad . I onsdags ramlade jag i trappan på hotellet när jag gick runt och gjorde en brandöversyn och idag ramlade jag på cykeln.

De som såg min cykelolycka idag måste ha garvat något otroligt. Själv så blev jag så chockad så jag höll på att spy. Fy fan vad jag mådde illa! T.o.m Victor blev ställd och frågade hur det gick.

Vi skulle cykla till mamma och Victor gnällde över att det var jobbigt. Jag tänkte att jag skulle trycka på honom och ge honom fart men då fastnade mitt styre mellans hans handtag och handbroms. Han lyckades hålla balansen men jag flög rakt framåt och landade på knäna.

Tänk att hur jävla ont det än gör så reser man sig upp och cyklar vidare. Så nu har jag rejält ont i vänster knä och höger skenben. Är i alla fall super glad över att mina Levis jeans inte fick några hål på knäna!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0