Söndag på stan

Vi gick hemifrån redan strax efter elva och var inte hemma förräns vid sex. Började med att promenera ner till Strandbodkilen och passerade Fålhagen där ungarna stannade o lekte lite i en lekpark och körde BMX.

På Konsum i Fålhagen köpte vi glass och sen pumpade vi cyklarna. Sen cyklade vi ner till ån och parkerade vid Islandsfallet.

Vi började med att mata ankorna i dammen och de var inte ett dugg hungriga. Lyfte inte ens på huvudet när vi kastade bröd.




Sen promenerade vi ner på stan för att hitta någonstans att käka. Slutade med pizzahaket inne på Svava.



Sen gick vi tillbaka till Stadsparken och njöt i solen. Mamma o pappa kom också ner.

Vi hade en underbar dag i solen och när vi kom hem var vi så trötta. Oliver somnade före åtta - trött o lycklig.

Lika lycklig var inte den här krabaten:

 

 ♥ Sov gott kära råtta.


Skrivet av: Carina

Men Fredrica!!!



Du gav precis en oskydigt trött servitris hjärtatack. Det är olagligt (paragraf 658) att lägga upp råttor på bloggar!

2012-05-02 @ 10:15:05
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Ooops! sorry. Ska jag berätta en hemlis??? Utanför ett stort varuhus i Uppsala som jag känner till väldigt väl... där finns det råttor stora som katter. ;)

2012-05-04 @ 23:56:13
Skrivet av: Carina

Men lägg av! Det är ju där jag bor typ!!!!

2012-05-13 @ 01:04:37
Skrivet av: Freddis

Jag vet... ;)

2012-05-13 @ 01:06:43

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0