Same, same - but different...

 
 
Då kom man iväg till Thuns då efter en härlig dag på jobbet. Med ett laddat betalkort (?) och stor shoppingaptit intog man den underbara affären mitt ute i den kolsvarata bonnvischan med lätta steg - här skulle shoppas!!!
 
Hittade en vinterjacka från Didrikson, provade, (fick höra av mamma att det kanske snart var rea...) hängde tillbaka,  provade, la i vagnen, hängde tillbaka - va fan!!!
 
Hittade en fin blus i leopardmönster - Danny: Du har juh en sådan där?!  - Jaaa, en scarves ingen blus.... (sen la jag tillbaka den med då jag tänkte att alla andra kanske också trodde att jag redan hade en sådan)
 
Sen plockade jag ner en annan grön blus i korgen som låg ett tag innan den hamnade på en stång i andra ändan av butiken - behövde jag den?
 
Provade tjejmodellen av de snurrade G-star jeansen som jag köpte till Victor. Storleken jag tog var alldeles för stor, vilket i och för sig gjorde mig väldigt glad, men då jag fick klä på mig igen för att gå och hämta ett par i en mindre storlek han jag med att ångra mig. Jag orkade inte prova en gång till.
 
Så här går det alltid till när jag shoppar. Man ska va ensam när man shoppar för då är det ingen som kan störa med små ord som gör att shoppingen bara blir ett enda "leta - prova - lägga i korgen - lägga tillbaka - inget med hem och pengarna kvar på konto äventyr"
 
När jag betalat och travade ut ur butiken kunde jag i alla fall stoltsera med shopping av två koftor i nästan samma färg. Två koftor som jag redan har tre likadana av hemma - Ombyte förnöjer ♥

Skrivet av: Carina

Hahaha känner igen mig här=))

2012-12-12 @ 20:13:18
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0