75A - Njaaaa

Hjärtat kom in på jobbet med tre paket. Det första jag utbrister är - va fan jag hade juh bara tänkt köpa semlor till kvällen...

- Men inte behöver du köpa något till mig... Jo, hej du!

Fem minuter senare satt jag med ett presentkort på MQ (puss, puss) en chokladkartong och världens finaste underkläder - i för liten storlek. Hur ska man tolka det? Choklad och för små underkläder??? Älskling du är snäll men 75A är för litet. (och då menar jag inte kupstorleken - ett halvt poäng där)

♥ Tack Älskade

...om jag köpte något? Semlor, 4 Trisslotter och så det bästa, jag har tvättat vita t-shirtar!!!


Skrivet av: Carro

Hahaha!!!

Han e för söt. <3

2012-02-17 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0