Fucking Friday the 13:e!!!

Snacka om att göra skäl för sitt rykte. Denna dag är nog den mest jobbiga ever på hotellet sen jag började. Ja t.o.m så den slår ut dagen då parkeringsgaraget stängde huxflux!

Började med en strömlös reception och matsal som sedan fixade sig. Sen var det bokningsprogrammet som jag sabbade på något vänster. Fick ingen ordning på det så till slut fick Robban komma ner och fixa. Någon timme senare slutade skrivaren att fungera på kvittona medans gästerna strömmade in, telefonen ringde i ett och Viktoria var ute på stan på rast. Varför i hela världen ringer man åtta gånger på raken när vi har en telefonsvarare som säger att vi ringer upp om man lämnar ett meddelande????

Dagen gick så snabbt och krånglade så mycket att jag inte han med att äta varken frukost eller lunch. Vilket i.o.f inte gjorde något för jag var endock inte hungrig.

Avslutade dagen med att cykla hem i en snöig motvind. Var som att cykla mot en vägg.

Kvällen avslutades i alla fall underbart hemma hos Tompa med ett glas rött och en jättegod Italiensk buffé... (Jo, tanken var buffé men Tompa han inte med så det blev pizzabagaren som fick göra jobbet)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0