Garderob ovanför taket

Idag hade vi två elkillar på besök som skulle fixa diverse saker på hotellet. På eftermiddagen kom en av killarna o hämtade mig för att visa mig något konstigt.

Inne på en av de stora toaletterna ovanför takplattorna låg det kläder. Massor med kläder! Någon hade slängt upp bh:ar, trosor, byxor, strumpor, en filt, ett ljus och en burk med knäck??? Hur fan kommer man på att göra något dyligt?

Jag trodde att jag skulle fynda något olagligt också men det gjorde jag inte. Jag plockade bort allt och fyllde en jättepåse som jag sen slängde. Det lär knappast komma någon och fråga efter sina kläder.

Skulle så gärna vilja veta varför de låg slängda där. Det hade varit betydligt lättare att bara slänga i sopen om man inte skulle ha dem. Robert hade en teori om att det kanske var en uteliggare som hade sin garderob där. Svaret lär man väl aldrig få veta.

Skojade om detta med en femtioårig gäst och sa att jag hittat hans gömställe och att han var avslöjad om att klä sig till dam på kvällarna. Svaret jag fick var - Jag trodde bara att man gömde knark o spritflaskor på sådana ställen. Ok...

Gissa vem som fortsättningsvis kommer att kolla under takplattorna i hopp om att hitta något?

Skrivet av: Ewa

Men Fredrica, tänk om det är ngn som haft det som du? Dålig plats i garderoben! Och då inte haft råd som dig att köpa större!

2012-01-18 @ 15:59:25
Skrivet av: Freddis

Ja i så fall har jag hjälpt den personen med att rensa sin garderob. ;)

2012-01-18 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0