Uppe tidigt får man mycket gjort!

Klockan ringde åtta trots att det var lördag och sovmorgon. Victor skulle iväg på rugby så det var bara att masa sig upp. En kvart senare var tvättmaskinen igång, dammsugaren framme och golvmoppen redo för att skura leriga golv.

Tänk vad man hinner med mycket när man går upp tidigt!

Nu är klockan tio - golven är rena o fina, tvätten är hängd och jag har monterat klart min garderob. Får se om jag hinner sortera in alla kläder idag. De ligger allihopa slängda i en stor gigantisk ormgrop i soffan.

Ska bära ytterligare lite skräp till containern, två sängbord, de gamla garderoberna och annat bråte. Så jävla bra att containern står uppställd på gården.

Nu blir det dusch och sen åka över till mamma. Klockan två ska vi gå på bio med Sonja, Charlie och Oliver. Lejonkungen i 3D. Undrar hur länge jag håller mig vaken?


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0