Blomfrö, te eller weed?

- Vem fan har lagt en påse Weed i kvarglömda lådan? Min arbetskamrat har precis gjort en stor upptäckt när hon sorterar vår kvarglömda låda på jobbet och skriver ut frågan på vår privata jobbfejjangrupp.


- Oooops.... Det har jag!


To the beginning of the story:

Jag fick den lilla påsen i handen för någon vecka sedan av en gäst som hittat den på handfatet i stora vandrarhemstoaletten. Jag tog påsen, öppnade den, funderade på vad det var... knark, te, blomfrön? Jag luktade t.o.m och det luktade typ torkade eterneller. Sen fick jag ett samtal från polisen som var på väg i ett annat ärende och då stoppade jag ner påsen i lådan. Att jag kunde ge den till polisen hade jag inte i tanken:

 - Här ska ni få, jag har hittat en påse med blomfrö!? eller möjligtvis te.... Ofta det ligger droger öppet sådär!

      



Så i morgon mina vänner gör vi som i Holland, serverar weed på frukostbuffén!















Red. anmärkning:
Näe, jag hade aldrig ens hört namnet weed och påsen finns inte mer!




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0