Dop




Oliver och jag var på Ilias dop i Gamla Uppsala Kyrka idag. Prästen, som jag inte kommer ihåg vad han heter, var helt underbar! - Glöm inte att sätta på mobiltelefonerna när ni går här ifrån... Störtskön kommentar istället för att säga åt alla att stänga av. När Ilias skrattandes fick vatten på huvudet då stänkte prästen även vatten på barnen som stod vid dopfunten och tittade.

Efter dopet var det fika på restaurang Fyrislund. Kakor i drivor, den ena mer kalorifylld än den andra låg och bara väntade på att ätas. Tårtan var supergod och superfin!

Jättetrevligt att träffa massa gamla arbetskamrater igen, speciellt Anna och lilla Dylan som jag inte sett på jättelänge.

Tack Carro för att vi fick komma och vara med på Ilias stora dag ♥

Skrivet av: Anonym

Tack för att du och busen kom ❤

2012-07-02 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0