Farväl till farmor

 
Tokiga farmor - alltid full av bus ♥
 
 
På onsdag åker jag ner till Österrike för att främst ta farväl av min farmor. Hon dog som ni vet i vintras men då begravningen inföll under sportlovet var biljetterna väldigt dyra så jag avstod att åka ner till begravningen.
 
Imorgon ska jag åka ner på stan och titta om jag hittar något fint som jag kan lägga vid graven.
 
Jag blir borta i några dagar och det blir ett späckat schema med besök hos släktingar varvat med lite utflykter. Jag har sett det man bör se som turist massor med gånger så det får väl bli några "favorit i repris". Det enda jag missat som jag någon gång verkligen skulle vilja se är Spanska ridskolan men hästarna har ledigt på sommaren och vilar upp sig i fina hagar i bergen. 
 
 

Skrivet av: Carina

På den där nya blomafärren på Gränby Centrum såg jag massa fina saker som man kan lägga på gravar...ett litet tips bara:)

Svar: Tack Carina! Jag hittade en fin sten som det stod Älskade farmor på när jag var ut till Fullerö. Får väl se om tanten har någon svenne i närheten som snor den...
Freddis

2012-07-25 @ 10:01:25
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0