Härlig dag i Borrlövsta

Igår hade vi premiär på vår nya grill och hade bjudit in våra nära o kära till grillparty på landet. Eftersom Kevin fyllde år idag kombinerade vi det även med lite födelsedagsfirande. Många var inbjudna men tyvärr var det nästan lika många som hade förhinder att komma. Men vi som var där hade en jättetrevlig dag som gick alldeles för fort. Hur kunde klockan flytta sig från ett till sex så fort?

 

Medans Roger  & Börje satt o snacka i skuggan och jag, mamma och Anneth badade fötterna i lilla poolen låg resten av grabbarna och mös i den 28 gradiga poolen. (vet inte var Victor är på bilden men jag tror att han är under Joel...)


 

Pappa som är den värsta baddåren av oss alla tillsammans med Oliver som ligger på god 2:a plats.


 


Danny var grillmästare och jag hade dukat upp med alla tillbehör som jag kunde komma på. Det var inte någon som saknade något vill jag lova.


Tack alla ni som kom och hade en trevlig dag med oss på landet ♥






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0