Vem fan är Hesa Fredrik?

En släkting till mig, grannens papegoja, en maträtt????

Tjejerna på jobbet visste inte vem han var och när jag slängde ut frågan på Fejjan fanns det en hel del som inte heller visste vem det var.

En annan är juh uppväxt med att höra honom tjuta första måndagen i varje månad klockan tre. Kommer ihåg att jag t.o.m tyckte att det var lite läskigt.

Nu mera, i det moderna, icke krigsdrabbade Sverige har man gått ner till att testa larmet en gång i kvartalet.

Hesa Fredrik



Det är jag som är Hesa Fredrik!


Skrivet av: becca

ooo jag älskar hesa fredrik! och jag som missa han idag!

2012-03-06 @ 00:38:34
Skrivet av: Freddis

Jag hörde honom för första gången på väldigt länge idag. Jag tycker också att det är lite "mysigt"... :)

2012-03-06 @ 06:02:05

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0