Wrooowrooom!!!

Och där var den veckan i mål.

Fan i den här takten är jag snart pensionär....

Vi har hunnit med en hel del på hotellet den här veckan.

- Några stolar i frukostbuffén är utbytta mot soffor - både praktiskt och mysigt.

- Kontoret är äntligen klart. Inte en pryl finns där som inte ska vara där. Konsollhyllor i det höga taket gör att vi kan förvara chips o dyl utan att det står i vägen.

- Idag kom allt nytt sänglinne från tvätteriet. Fr.o.m imorgon tvättar vi endast handdukar och ett o annat spyigt täcke själva. Kommer bli så snyggt när allt är manglat och rakt. Kommer även underlätta för våra städerskor som inte kommer behöva släpa tvätt runt halva bygget.

- Belysning i kök, ny diskmaskin i köket och våfflor på G.

Känns bra!

Och för att njuta lite mer så tar jag en vända till jobbet imorgon fm också. Har en konferansfika klockan tio som jag ska fixa i ordning. Har beställt Wasaloppsbullar till dem då jag tyckte att det lät väldigt svenskt och väldigt gott - blåbärsfyllning och vanlijkräm.

Tjohej!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0