Nystädat

Lyckades somna om en timme i morse men blev väckt före nio då en kille ringde o frågade efter Kevin. Sen gick jag upp käkade frulle och började städa.

Hur kan en lägenhet bli så himla dammig så snabbt? Jag fattar inte. Är det för att man har tv:apparater o datorer i varenda j-la rum? Det är skitigare nu än vad det var när jag hade hund.

Nu är det i alla fall fint och jag har hunnit med att damma av mig själv också. Satte på mig mina Bondelid jeans som jag inte haft sen i somras. Magen hängde över men det är en annan historia...

Nu ska vi åka o hämta mamma på sjukan - Tjohej!



Skrivet av: Ewa

Men vad har hänt? Hälsa Gudrun såååå mkt från mig!

Hoppas det inte är ngt allvarligt.

Kram

2012-05-17 @ 19:18:07
Skrivet av: Freddis

Omoperation då det misslyckades i somras.

2012-05-18 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0