Julmarknad på Steningeslott

Igår var jag på julmarknad på Steningeslott. Har varit där massor av gånger förut och det är t.o.m så att man tycker att allt står på samma ställe varje gång och att det t.o.m är samma saker. (ungefär som på marknaden på stan)
 
Blev påmind över att jag köpte tre ramar från Sia design förra året som fortfarande ligger i påsen i garderoben. För övrigt samma ramar som jag tittade på året innan och insåg att jag ville ha. Och dessa ramar stod även detta år på samma ställe, var fortfarande lika snygga och ja.....
 
Oliver blev i alla fall överlycklig då glasblåsaren bjöd in honom till sitt lilla område. Han fick t.o.m prova på att blåsa en glasblåsa! Tack snälla för det. :)
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0