KÅT

 
Ja jösses vad jag skrattade när jag var inne på Media Markt med Danny idag. Asså jag skrattade så tårarna sprutade och jag visste fan inte hur jag skulle göra för att sluta.
 
Innan vi var in på Media var vi på Toys ´r us och där fick jag tag på en adresslapp som jag skrev KÅT på. Sen klistarade jag den på Dannys rygg.
 
Folk gick förbi o tittade o läste på lappen och jag skrattade så jag stod dubbelvikt. Roligast var två japanskor som stod bredvid honom strax efter den här bilden togs. De fnissade och gick bakom honom o kikade på lappen.
 
Till slut sa jag att han skulle kolla sin facebook eftersom jag la ut det hela där med bild och han garvade han med.
 
 

Skrivet av: Ewa

*snyft* vad den stackarn får stå ut med!

Svar: Han är bra på att stå - mer än så får han inte...
Freddis

2012-11-11 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0