Shopping i Västerås

 
Drog till Västerås med mamma, Oliver och Robbans hela familj. "King of the road" drog på mot det nya affärscentrumet med några få korta inbromsningar varje gång vi passerade en fartkamera. Noterade för mig själv att han samtidigt varje gång drog ner solskyddet och rättade till glasögonen.
 
Vi startade med att käka och medans ungarna valde tacobuffé (tur att de inte kan läsa ännu så att man kan neka till att det finns pannkakor) så åt jag bakad potatis med skagenröra.
 
Sen intog vi ett antal affärer innan ungarna var så fulla med bus att vi kände att vi bara måste åka därifrån. Blev en tripp in till centrala Västerås istället där vi snålfikade på Donken innan vi han med några affärer till. Tyvärr så var galleriorna nästan tomma o öde - verkade som de flesta affärerna hade flyttat till det stora shoppingcentret vi var på innan. Jag lyckades i alla fall få tag på min kavaj från MQ som är slut i hela Uppsala och på shoppingcentret - Tjohooo!!!
 
 
När jag endock hade flyt gled det ner en skjorta också att ha under kavajen...
 
 
 
Och nu när jag äntligen har min kavaj vill jag ha massor med snygga blusar/skjortor som man kan ha under. Har suttit o dreglat på hemsidan på MQ ett tag nu. Tur att det inte är så långt kvar till sommarrean börjar! (Det är faktiskt bara två månader kvar tills det blir mörkare igen...)
 
 
 

Skrivet av: Carina

Två månader kvar till det blir mörkare igen?! Det var det mest deprimerande jag någonsin läst!!!!!

;)

2013-04-21 @ 00:01:17
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se
Skrivet av: Freddis

Hahahhaha - försökte bara peppa mig själv till att det snart (?) är sommarrea... :)

2013-04-21 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0