Avsked

 
 
Näe, jag har inte räknat ner veckor sen i mars som alla andra utan bara följt strömmen. Inte länge sedan det var april, maj var full av måsten och juni bara försvann. Idag är det 5 juli och jag börjar min semester. Det är också sista dagen som min älskade Oliver är ett dagisbarn. Tyvärr så blev hans sista dagisdag inte som han hade planerat pga öroninflammation men mormor och han var ner på förmiddagen och lämnade över en tårta som tack för den här tiden och kramade om de fröknar som inte hade semester. Extrakläder och teckningar togs med hem och kortet som prytt hans låda i fem år plockades ner för att sparas som minne. Till hösten börjar den lilla killen i förskoleklass. Vart tog de här åren vägen?
 
Livet knallar vidare
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0