Äntligen blommor!

 
Långt ifrån klar med blommorna på balkongen men idag kom jag i alla fall en bit på väg. Oliver och jag cyklade till Plantagen där vi fördrev några timmar. Det är så mysigt att gå omkring där o fundera o tänka ut något bra, ändra sig, tänka om, lägga tillbaka o börja om... Tyvärr så hittade jag inte de två Alunrötter som jag ville ha. Heller inte någon murgröna på stam. Får leta vidare efter dessa samtidigt som jag kan njuta av lite fägring på balkongen.
 
Oliver köpte ett gäng frön så nu måste vi köpa en pallkrage och jord så att han kan så på landet. Morötter, rädisor, sallad, mynta, luktärter mm.
 
Åhh jag vill handla o plantera mera nu!!!
 

Skrivet av: Carina

Vart är lådan ifrån? Skulle behöva en sån och lägga sittdynor och filtar i och den där var ju fin=))

2013-06-04 @ 12:35:15
Skrivet av: Freddis

Jag köpte den på Rusta förra året men jag har sett att den finns i år med. Kostar typ 299:- :)

2013-06-04 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0