Grattat Anneth!

Bestämde mig redan i morse för att jag skulle dra ut till Anneth på landet och gratta henne. Ringde och kollade av med Roger att de skulle vara där och blev djupt imponerad när jag fick överraska Anneth. Tänk att han inte skvallrade!!!
 
Ett besök innan på Plantagen resulterade i en Clematis "summer snow" och en bukett vita rosor som Oliver valde.
 
Det blev till att fixa tårta när vi dök upp då de andra inte skulle komma förräns imorgon. Roger satt och vispade grädde "the old style" och höll väl på en tjugo minuter innan det ens blev lite hårt...
 
 
 
Sen dekorerade Anneth och Oliver tårtan tillsammans.
 
 
 
Vi hade det jättetrevligt och tiden rann iväg. Oliver och Anneth han med att göra både pärlplattor och halsband medans jag o Roger låg i soffan och tittade på tv. Blev en mysig fredagkväll med mysiga vänner ♥
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0