Jag har M E N S!

Ibland så kommer det in gäster som inte är på riktigt samma våglängd som oss andra. Gäster som inte riktigt har alla indianer i kanoten, gäster där hissen inte går ända upp och gäster där hjulet snurrar men hamstern har dött.
 
Tjejen: - Har ni några rum lediga?
Daniel: Hm, ja 2 hotellrum...
T: Jag vill bara ha en säng, har ni sovsal?
D: Jo men det bor tre killar där - inga tjejer...
T: Jag tar det jag är inte rädd.
 
Sen slänger bruden upp en blöja på receptionsdisken och säger till Daniel att hon har mens och att det kan bli problem...
 
Daniel som inte riktit hänger med (eller vill hänga med) frågar vad hon menar? Problem???
 
Då svarar tjejen - Jag tar dubbla lakan
 
Jag som stod bredvid och hörde allt ihopa kunde inte låta bli att lägga mig i. Är du säker på att du vill dela en sovsal med sex bäddar med tre killar? (när du dessutom blöder som en gris - men det sa jag inte...)
 
T: Ja, va fan - va spelar det för roll? Jag är inte rädd - tror du att jag blir våldtagen?
Näe svarar jag men jag skulle nog föredra att inte sova med tre främmande killar...
T: Va fan jag ska inte in dit o K N U L L A!!!
 
Jag: Asså du ska nog inte bo här. Jag tror inte att det är så bra med din attidyd o allt....
T: Vad menar du?
Jag: Du kommer in här och vevar med en blöja framför Daniel 22 år och säger att du har mens, att du vill ha dubbla lakan och att du inte är här för att K N U L L A - din attidyd passar liksom inte in...
 
Hon ber lite om ursäkt till Daniel, betalar sitt rum och knallar iväg. När allt är över cyklar jag hem. Fem minuter senare får jag höra att hon lämnat hotellet.
 
Killarna ville inte ha henne på rummet....
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0