Ingen som ringt...

Ingen pojke har ringt o talat om för lilla mor att han har landat men det var heller inte väntat. Tur att man har facebook där man kan ventilera diverse frågor. Rugbyklubben har en egen sida och när jag skrev där som status o frågade om någon hört något var det nada från alla. Inte en enda kille hade varit in o kikat. Fyra timmar efter landning hade i alla fall en pappa pratat med sin son. Jag skrev då om ett dröm samtal där min son skulle ringa hem och tala om att allt gått bra och att de var framme men att det aldrig skulle ske. Många mammor gillade o kände igen sig. Så är det väl kanske när ungarna börjar pröva sina vingar...
 
Så nu är man endast småbarnsförälder tills på måndag. Danny kommer jobba kväll o sen helg så det blir bara vi hemma. Vi ska fixa till i Victors rum o måla/tapetsera vilket han inte vet om...  På lördag är vi bjudna på Halloweenfest och söndagen är ägnad till två träningar. Emellan detta ska vi bara ta det lugnt och jag skulle tippa på att det blir några middagar o powernaps på mammas soffa - om det behövs nu när jag kommer få sova lugnt på nätterna.ton
 
Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0